مهاجرت به کانادا؛ راه‌های مهاجرت به کاناداکاناداکشور هامهاجر

ویژگی های کشور کانادا

موارد متعددی از جمله برخورداری از خدمات رفاهی و اجتماعی مناسب ، مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل ، پایین بودن هزینه های زندگی و…تعیین کننده کیفیت زندگی می باشند. طبق آخرین تحقیقات انجام شده کشور کانادا از بالاترین استاندارد های زندگی برخوردار می باشد .براساس بررسی های انجام شده کانادایی ها بسیار از زندگی خود راضی هستند و این موضوع این کشور را به منبع نیروهای تحصیل کرده، منعطف و چند ملیتی تبدیل کرده است.  همچنین کانادا از پیشرفته ترین کشورهای جهان با اقتصادی قوی و پویا و فناوری های به روز می باشد و به علت بهره مندی از زیر ساخت های قوی در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی همواره پیشرو بوده است.

اقتصاد و ثروت کشور کانادا

اقتصاد کانادا را می توان اقتصادی قوی و پویا دانست، زیرا؛ موقعیت جغرافیایی کانادا و مجاورت آن با اقیانوس اطلس، آرام و منجمد شمالی سبب شده است تا این کشور در زمینه صنعت حمل و نقل دریایی جزء کشور های قدرتمند باشد.علاوه بر این، بهره مندی از ذخایر طبیعی، استخراج نفت، تولید محصولات نفتی و چوبی و همچنین بهره مندی از نیروهای کار متخصص؛ کشور کانادا را  در گروه کشور هایی با قدرت اقتصادی بالا قرار میدهد. در سال های اخیر نیز وجود استارت آپ ها در زمینه های مختلف در این کشور، به ثروت کشور کانادا افزوده است.

بیشتر بخوانید: مشاغل موردنیاز کانادا

زبان در کشور کانادا

کشور کانادا به دلیل مهاجر پذیر بودن و برخورداری از تنوع فرهنگی و نژادی ، دارای تنوع زبانی زیادی می باشد . با این حال زبان اصلی که در این کشور صحبت میشود انگلیسی و پس از آن فرانسوی می باشد. جالب است بدانید 16 درصد مردم کانادا به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت میکنند.لازم به ذکر است که در ایالت کبک در کانادا زبان فرانسه به رسمیت شناخته می شود .

کشور کانادا
تورنتو

آب و هوای کشور کانادا

کانادا به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی قطب شمال کشوری سردسیر به شمار می رود. به همین دلیل بیشتر جمعیت کانادا در بخش های جنوبی این کشور و در نزدیک آمریکا متمرکز شده است. آب و هوای این کشور معتدل ، مطبوع و بارانی است و طبیعتی بسیار زیبا دارد .

شرایطی از جمله ؛  سطح بالای زندگی، اقتصادی قوی، هزینه های کمتر، بیمه درمانی رایگان، آب و هوای مطلوب و… این کشور را به یکی از کشور های مهاجر پذیر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: مزایای انتخاب کانادا برای تحصیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا