کشور هاآمریکامهاجرمهاجرت به آمریکا؛ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به آمریکا

ویژگی های کشور آمریکا

کشور آمریکا از نظر اقتصادی اولین کشور جهان می باشد و  از نوع سرمایه داری است. این کشور با صادرات تجهیزات صنعتی، تولید صنایع هوایی، تولید صنایع غذایی، خودرو و لوازم آن و… سومین صادر کننده جهان است. همچنین کشور آمریکا به دلیل دارا بودن ثبات سیاسی و اقتصادی جزء کشور های امن جهان است. میزان جرم و جنایت در این کشور کنترل شد می باشد و آمریکا کشوری امن برای گردشگران محسوب میشود. در کشور آمریکا گردشگران به سادگی می‌توانند به بخش‌های مختلف کشور رفته و به راحتی به همه نقاط آمریکا دسترسی داشته باشند.

در سال های اخیر بیماری همه گیر COVID-19 و تعطیلی های  اقتصادی مربوط به آن، سبب شد همه کارگران آمریکایی با بحران مواجه شوند، اما تأثیر آن برای زنان، کارگران رنگین پوست، افرادی که حداقل حقوق را دریافت میکردند و افرادی که تحصیلات کمتری داشتند بیشتر بود. با این وجود ، کشور آمریکا توانست در مدت کوتاهی نرخ بیکاری خود را که در دوران کرونا به 14.7 درصد رسیده بود به 11.1 درصد در ژوئن 2020 کاهش دهد. و در حال حاضر نرخ بیکاری آمریکا  3.9 درصد می باشد.

کشور آمریکا
زندگی در آمریکا

زبان رسمی آمریکا

هیچ زبان رسمی در کشور آمریکا وجود ندارد و میتوان اینطور گفت که تقریبا همه زبان های جهان در این کشور صحبت می شوند.از جمله این زبان ها می توان به زبان های : اسپانیایی، چینی، آلمانی و فرانسوی در کنار زبان انگلیسی  اشاره کرد. همچنین به علت وجود آزادی مذهبی میتوان گفت که تقریبا همه ادیان در این کشور وجود دارند.

بیشتر بخوانید: ویزای au pairآمریکا و شرایط دریافت آن 

کشور آمریکا
مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

بسیاری کشور آمریکا را به دلیل شرایط مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… سرزمین فرصت ها می دانند. طبق بررسی های انجام شده تا سال 2020  نزدیک 45 میلیون نفر از جمعیت آمریکا را مهاجران تشکیل میدهند و این میزان علی رغم اجرای سیاست های سختگیرانه در خصوص مهاجرت، رو به افزایش است.   دولت آمریکا برنامه های مهاجرتی متفاوتی را بر حسب هدف مهاجران فراهم نموده است که از جمله این روش ها می توان به  مهاجرت  از طریق کار، مهاجرت تحصیلی،مهاجرت توریستی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: مسافرت به آمریکا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا