کشور هااسترالیاکار در استرالیاکسب و کارمهاجرمهاجرت به استرالیا

ارزیابی شرایط برای دریافت ویزای کار استرالیا

نیروهای کار حرفه ای و ماهر علاقه مند مهاجرت به استرالیا اکنون می توانند برای مشاهده لیست 44 شغل اولویت دار که استرالیا به دنبال آن ها می باشد، به سایت اداره مهاجرت استرالیا مراجعه کنند و در ارزیابی ای درخصوص بررسی شرایط شان شرکت نمایند. این افراد در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانند ویزای کار استرالیا را دریافت کنند.

دولت استرالیا در خبری در تاریخ 7 فوریه 2022 اعلام کرد؛ ” اداره مهاجرت استرالیا خوشحال است که لیست مشاغل ماهر اولویت دار در استرالیا را به اشتراک می گذارد. استرالیا در حال حاضر با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است واین یک حقیقت در مورد استرالیا می باشد. کشور استرالیا یکی از بهترین کشور ها برای ادامه تحصیلات عالی و همچنین آینده شغلی است. این کشور کیفیت زندگی را نوید می دهد و رفاه اجتماعی-اقتصادی را تضمین می کند.

استرالیا، همچنین در متغیرهایی مانند اشتغال، درآمد، تحصیلات، مسکن، ایمنی، سبک زندگی، سلامت و محیط زیست رتبه بالایی دارد. برای کسانی که به دنبال مهاجرت به این کشور زیبا برای آینده ای مرفه هستند، اکنون زمان آن فرا رسیده است. اداره مهاجرت استرالیا به متخصصان ماهر کمک می کند تا درخواست و فرآیند ویزا را درک نموده و شرایط خود را جهت اقدام بررسی نمایند.”

ویزای کار استرالیا برای چه کسانی است؟

  • افرادی که می خواهند برای دریافت ویزای کار استرالیا( ویزای 189) اقدام نمایند باید شرایط زیررا دارا باشند:
  • برخورداری از تجربه کاری مورد نیاز
  • برخورداری از مدرک تحصیلی به عنوان حسابدار، معمار، مهندس، و پزشک
  • افراد در رشته های مختلف از جمله؛ پرستاران، نقشه برداران، مددکاران اجتماعی، داروسازان، دامپزشکان، نقشه کش ها و سرآشپزها

لیست مشاغل ماهر ارائه شده در استرالیا بیش از 50 رشته در رشته های فوق را در بر می‌گیرد. در صورتی که فردی تشخیص دهد که مهارت لازم جهت اقدام برای لیست مشاغل ماهر استرالیا را دارد، می تواند با تکمیل فرم ارزیابی آنلاین، واجد شرایط بودن خود را در سایت اداره مهاجرت استرالیا بررسی نماید. هر شرکت کننده باید حداقل با 65 امتیاز این ارزیابی را انجام دهد.

نتایج ارزیابی سریعا نمایش داده می شود و داوطلبان متوجه خواهند شد که آیا حداقل امتیاز لازم برای اقدام برای زندگی و کار دائم در استرالیا را دارند یا خیر؟ و همچنین راهنمای مهاجرت به استرالیا را دریافت می کنند. این راهنما شامل چندین پیوست است که دسترسی به فرم های ضروری و مهم را فراهم می کند که باید به عنوان بخشی از فرآیند اقدام برای ویزای کاری استرالیا پر شوند.

بیشتر بخوانید: ویزای 191 استرالیا چیست؟

مزیت های دریافت ویزای نیروی کار ماهر استرالیا

کشور استرالیا به دلایل زیادی به عنوان کشوری خوش شانس شناخته می شود. فرد دارای ویزای کار استرالیا می تواند در هر نقطه از این کشور زندگی کند و مراقبت های بهداشتی رایگان  برای خانواده  او فراهم میگردد که باید برای آن ثبت نام نماید. افراد ماهر که دارای ویزای کار استرالیا هستند، علاوه بر دریافت اقامت دائم در زمان ورود به استرالیا شرایط لازم برای دریافت شهروندی استرالی را نیز خواهند داشت. آنها همچنین می توانند از بستگان واجد شرایط  خود برای دریافت اقامت دائم حمایت کنند.

برنامه مهاجرت استرالیا برای دعوت از مهاجرانی طراحی شده است که مایل به پر کردن موقعیت های شغلی هستند که به دلیل کمبود کارگران استرالیایی خالی مانده اند. مهاجران ماهر به عنوان افرادی با نرخ بالای مشارکت در کار شناخته می شوند و در نتیجه از رشد اقتصادی حمایت می کنند وبه ایجاد فرصت های شغلی بیشتر، کمک می نمایند.

برای اینکه بیشتر با شرایط مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری آشنا شوید، سایر مقالات ما در این سایت را نیز بخوانید؛ همچنین برای مشاهده آخرین اخبار و مقالات روز مهاجرتی به سراسر دنیا با مهاجر همراه باشید.

منبع:

https://www.globenewswire.com/news-release/2022/02/07/2380416/0/en/The-Office-of-Immigration-Australia-Searching-For-Skilled-Professionals-to-Migrate-to-Australia.html

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا