خبر هااسترالیاتحصیل دراسترالیاکشور هامحصلویزای تحصیلی

ورود دوباره دانشجویان بین المللی به استرالیای غربی

دانشجویان بین المللی می توانند با توجه به سقف تعیین شده دولت فدرال مستقیماً به داخل استرالیای غربی پرواز کنند یا به طور غیرمستقیم با عبور از ایالت دیگر وارد این ایالت شوند. آنها اضافه می کنند که دانشجویان بین المللی نیز مانند سایر مسافران تایید شده، مشمول شرایط قرنطینه خواهند بود.

دانشجویان تازه وارد در مکان هایی مانند؛ هتل دولتی، سایر اقامتگاه های هتل که تایید شده اند، محل اقامت تایید شده در محوطه دانشگاه، یا سایر مکان های مناسب مورد تایید پلیس استرالیای غربی یا بهداشت آن، قرنطینه خواهند شد.

برای ورود به استرالیای غربی، دانشجویان بین المللی باید:

  • سه دوز واکسینه شده باشند(در صورت واجد شرایط بودن)
  • 24 ساعت قبل از حرکت خود مدرکی مبنی بر منفی بودن تست PCR ارائه دهند.
  • به مدت 7 روز در محل های تعیین شده در استرالیای غربی قرنطینه شوند (این شرایط برای اعضای خانواده شان در آن محل نیز صدق می کند.)
  • دانش آموزان می بایست آزمایش RAT یا PCR را ظرف 24 ساعت پس از ورود نیز مجددا انجام دهند، و یک آزمایش PCR در روز 6 یا یک RAT در روز 7 قرنطینه شخصی باید انجام شود. اگر جواب آزمایش منفی باشد، قرنطینه پس از 7 روز کامل می شود. اما در صورت مثبت بودن، دانش آموز باید تا زمانی که علائم برطرف شود، ایزوله را ادامه دهد. اعضای خانواده ای که با مسافر قرنطینه می شوند نیز ملزم به انجام آزمایش PCR در روز ششم مسافر خواهند بود.
دانشجویان بین المللی
دانشجویان در استرالیای غربی

مارک مک‌گوان، نخست‌وزیر استرالیای غربی، گفت: « دانشجویان بین‌المللی بخش مهمی از جامعه استرالیای غربی هستند – کمک مثبتی به تنوع و سرزندگی ایالت می‌کنند و از مشاغل محلی در صنایع مختلف حمایت می‌کنند. این مسیر جدید بخشی از بررسی مداوم ما در مورد کنترل‌های مرزی است که در این ماه بر اساس آخرین توصیه‌های بهداشتی انجام می‌شود. تعداد نسبتاً کم گروه دانشجویان بین‌المللی و دانشگاه‌های پشتیبانی قوی به ما امکان می‌دهد به ترتیبات قرنطینه اعتماد کنیم، به این معنی که خطر برای جامعه کمتر باشد.»

دانشجویان بین المللی
دانشجو

دیوید تمپلمن، وزیر آموزش بین‌المللی، گفت: «استرالیای غربی همچنان مکانی عالی برای زندگی، تحصیل و کار است و فرصت‌های شغلی، اجتماعی و فرهنگی زیادی برای دانشجویان بین‌المللی در سراسر ایالت وجود دارد. دانشجویان بین المللی چیزهای زیادی به جامعه ما و روابط پایدار ما با کشورهایی در سراسر جهان که دانشجویان از آنجا آمده اند، می افزایند. من بسیار خوشحالم که توانسته‌ایم دانشجویان بین‌المللی را تحت این تنظیمات به ‌روز شده برای حمایت از شکوفایی بخش آموزش بین‌المللی و مشاغل و معیشت‌های بسیاری که پشتیبانی می‌کند، به طور ایمن قادر به ورود به ایالت کنیم.»

علاوه بر موارد ذکر شده دولت ایالتی استرالیای غربی اعلام نمود که؛ دانشجویان بین المللی که به استرالیای غربی بازگشته اند ممکن است واجد شرایط پرداخت 2000 دلار استرالیا برای قرنطینه شخصی خود شوند.

 

منبع:

Australian news update: Up to 6,000 int’l students can return to WA (studyinternational.com)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا