کسب و کارکار در کاناداکاناداکشور هامهاجرمهاجرت به کانادا؛ راه‌های مهاجرت به کانادا

بررسی اکسپرس انتری افراد خارج از کانادا

تمرکز بر درخواست های داخل کانادا به ضرر افرادی است که درخواست‌های بررسی اکسپرس انتری را در خارج از کانادا ثبت و ارسال نموده اند و این امر زمان رسیدگی به پرونده آنها را به تعویق انداخته است.

همانطور که اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)  در یادداشت های جدید خود اشاره کرد، در سال 2021 تعداد افرادی که اقامت دائم کانادا را داشته اند به دلیل تمرکز این سازمان برای رسیدن به هدف سطح مهاجرت خود به 401 هزار مقیم دائم، افزایش یافته است. IRCC برای حمایت از هدف سطوح مهاجرت خود، تعداد زیادی ITA برای نامزدهای CEC صادر کرد و یک مسیر ویژه اقامت موقت تا اقامت دائم (TR تا PR) ایجاد کرد.

این دپارتمان قصد دارد پیش از این که دوباره برنامه‌های بررسی اکسپرس انتری را افزایش دهد، حجم برنامه‌های اکسپرس انتری را به بیش از نصف کاهش دهد.  در واقع IRCC می‌خواهد اطمینان حاصل کند که می‌تواند درخواست‌های دعوت‌شده‌ها را به روشی سریع‌تر پردازش و بررسی نماید. با توجه به توانایی اخیر IRCC  در بررسی 16 هزار در خواست اکسپرس انتری در ماه، این امکان وجود دارد که در اوایل سال 2022 بتواند تعداد پرونده های معوق شده را به 50 درصد کاهش دهد.

بررسی اکسپرس اینتری
کانادا

زمان بررسی اکسپرس انتری

در حال حاضر شروع تا پایان فرایند بررسی اکسپرس انتری که همان پذیرش افراد می باشد حداقل یک سال زمان می برد و این امر به دلیل به تعویق افتادن درخواست ها طول می کشد. این یادداشت خاطرنشان می کند که استاندارد پردازش فعلی برای نامزدهای CEC حدود 8 ماه و برای نامزدهای FSWP حدود 20 ماه است. با این حال، وب سایت IRCC همچنان به عموم مردم اعلام می کند که استاندارد پردازش و بررسی اکسپرس انتری 6 ماه است.

 

بیشتر بخوانید: صدور دعوتنامه برای برنامه مهاجرت استانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا