خبر هامهاجرمهاجرت به کانادا؛ راه‌های مهاجرت به کانادا

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا RPCD ‌های منقضی شده را تمدید می‌کند.

از تاریخ 8 آگوست 2022، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC، تمدید اسناد حمایت از پناهندگان را از سر

گرفت. پناهندگانی که از تاریخ 1 ژانویه 2020 یا پس از آن، RPCDs آنها منقضی شده است، می‌توانند نسبت به تمدید اسناد اقدام کنند.

RPCD یک سند امن برای پناهجویان است که مانند یک کارت شناسایی بوده و برای دسترسی به برنامه‌های موقت بهداشت فدرال و سایر خدمات در کانادا از آن استفاده می‌شود.

تمامی مدعیان پناهندگی آسیب‌دیده باید فرم درخواست RPCD و مدارک لازم را به دفتر IRCC در وینیپگ ارسال کنند. زمانی که درخواست بررسی شد، پناه‌جو می‌تواند سند RPCD خود را از طریق پست و یا از یک دفتر محلی تحویل بگیرد. (این مسئله توسط IRCC به اطلاع فرد خواهد رسید.)

افرادی که RPCDهای آنها قبل از ژانویه 2020 منقضی شده باید منتظر بمانند تا زمان‌های دیگری برای تمدید اسناد آنها اعلام شود. در حال حاضر تمامی RPCDهای منقضی شده تا اطلاع ثانوی معتبر هستند.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا
زیبایی های کانادا

آشنایی با اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC

IRCC همان اداره یا سازمان مهاجرت کانادا است که مسئولیت کلی امور مهاجرت و پناهندگی را بر عهده دارد. ازآنجایی‌که مهاجرت به کانادا دارای مراحل سخت و پیچیده‌ای است، اداره مهاجرت کانادا نقش پررنگی در تسهیل ورود مهاجران به کانادا دارد؛ همچنین این اداره از پناهندگان حمایت می‌کند

در حالت کلی IRCC مسئول سیاست‌گذاری و بررسی ویزای اقامت دائم و موقت کانادا، حفاظت از پناهندگان و دریافت درخواست‌نامه‌های شهروندی است. ازآنجایی‌که کانادا بهترین مقصد برای پناهندگان است، بسیاری از پناهجویان آسیب‌دیده این کشور را انتخاب می‌کنند.

البته باید گفت که بدترین روش برای مهاجرت، پناهندگی است؛ اما افرادی که به هر دلیل در کشور خود در خطر هستند و چاره‌ای جز پناهندگی ندارند، در کانادا حمایت می‌شوند. IRCC کانادا تمامی مدارک این افراد را بررسی کرده و در صورت تأیید از این افراد حمایت خواهد کرد.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا

درصورتی که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، پبشنهاد ما این است که یکی از روش‌های امن مهاجرتی مانند مهاجرت از طریق استارتاپ را انتخاب کنید. اگر بخواهید از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنید، در همان ابتدا اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کرده و مقیم کانادا خواهید شد. برای دریافت مشاوره و خدمات این روش مهاجرت؛ اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات به‌روز مهاجرتی همراه مهاجر باشید.

منبع خبر: www.cicnews.com

بیشتر بخوانید: مزایای انتخاب کانادا برای تحصیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا