خبر هاآمریکامهاجرت به آمریکا؛ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به آمریکا

آمار ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در ژوئن 2023

آمار ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در ژوئن 2023

آمریکا یکی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی رویای مسافرت یا مهاجرت به آن را در سر می‌پرورانند. با این وجود بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مهاجرت به آمریکا بسیار سخت و یا غیرممکن است؛ البته مهاجرت به هر جایی کاری سخت و دشوار است و بالطبع به دلیل شرایط سیاسی، مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان پروسه‌ای سخت‌تر است؛ اما غیر ممکن نیست.

با بررسی ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در سال‌ها و ماه‌های اخیر به این نتیجه می‌رسیم که مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان نیز امکان‌پذیر است و هر ماه ویزاهای مختلفی از طرف آمریکا برای شهروندان ایرانی صادر می‌شود.

برای اینکه با آمار ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در ماه‌های مختلف آشنا شوید، مطالبی که در این سایت هر ماه آپدیت خواهند شد، می‌تواند به شما کمک کند. برای اینکه با آمار ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در ژوئن 2023  آشنا شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.

جدول ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در ماه ژوئن

در جدول زیر، ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان، نوع ویزا و تعداد ویزاهای صادر شده به تفکیک آمده است. با مشاهده این جدول متوجه خواهید شد که تعداد صدور کدام ویزا بیشتر و کدام ویزا کمتر بوده است. از طرفی به این نتیجه خواهید رسید که مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان نیز امکان‌پذیر است.

تعداد ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان 
نوع ویزا  کلاس ویزا تعداد ویزای صادر شده
ویزای نظامیانی که قصد کار در خاک آمریکا را دارند A2 1
ویزا برای افرادی که قصد فعالیت تجاری در آمریکا دارند B1 3
ویزای توریستی  B1/B2 1005
F3D 1
ویزای تحصیلی F1 549
ویزا برای همراه دارنده ویزای تحصیلی F2 60
ویزا برای نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی G2 1
G4 11
ویزای کاری H1B 7
ویزای همراه کاری H4 13
I 1
ویزای تحقیقاتی J1 81
ویزای همراه دارنده ویزای J1 J2 23
ویزای نامزدی  K1 11
ویزای همراه (فرزند) کسی که ویزای نامزدی دارد K2 1
ویزا برای تاسیس شعبه در آمریکا L1 1
ویزا برای همراه کسی که ویزای L1 دارد L2 2
ویزای نخبگان O1 3
ویزا برای دستیار دارنده ویزای O1 O2 1
ویزا برای همراه دارنده ویزای O1 O3 1
ویزای هنرمندان P3 1
TD 3
تعداد کل ویزاهای صادر شده 1780

 

جمع‌بندی

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت، کشور آمریکا است. مهاجرت به آمریکا مزایای زیادی داشته و افرادی که بتوانند اقامت دائم یا شهروندی این کشور را به دست آورند از مزایای زیادی بهره‌مند خواهند شد. به همین دلیل است که افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور قدرتمند هستند.

با این حال برخی از روش‌های مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان روند سخت‌تری دارد؛ اما غیر ممکن نیست. ما در این مقاله سعی کردیم تعداد ویزاهای صادر شده آمریکا برای ایرانیان در ژوئن 2023 را به شما نشان دهیم. با مشاهده این جدول حتما متوجه شده‌اید که مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان غیرممکن نیست و هر ماه ویزاهایی برای شهروندان ایرانی صادر می‌شود.

برای اینکه بیشتر در جریان تعداد ویزاهای صادر شده آمریکا برای شهروندان ایرانی در ماه‌های مختلف قرار بگیرید، سایر مقالات این بخش را نیز دنبال کنید؛ همچنین برای مشاهده آخرین اخبار و مقالات روز مهاجرتی به سراسر دنیا با مهاجر همراه باشید.

 

 بیشتر بخوانید: انواع ویزای آمریکا کدامند؟

سعیده احمدزاده

سعیده احمدزاده به شما کمک می‌کند تا بیشتر با مقوله مهاجرت به کشورهای مختلف جهان و روش‌های مهاجرتی آشنا شده و انتخاب بهتری برای آینده زندگی خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا