خبر هاکار در کاناداکاناداکسب و کارکشور هامهاجرمهاجرت به کانادا؛ راه‌های مهاجرت به کانادا

بررسی سریع پرونده های FSWP کانادا

داده های اخیر IRCC که توسط CIC News به دست آمده است نشان می دهد که پیشرفت های عمده ای در بررسی پرونده های FSWP کانادا در حال شکل‌گیری است. بر اساس آماری که اخیرا منتشر شد، تا ماه می با روندی که IRCC در بررسی درخواست های معوقه در پیش گرفته است، تعداد پرونده های اکسپرس اینتری به نصف خواهد رسید.

با این حال این  موضوع تضمینی برای از سر گیری بررسی پرونده های FSWP و کلاس تجربی کانادا (CEC) نخواهد بود، اما نشان دهنده این است که IRCC به این امر توجه نموده و به دنبال این است تا در سال 2022  با جدیت بیشتری پرونده های FSWP و CEC  را در نظر بگیرد.

در طول 2.5 ماه گذشته IRCC موفق به بررسی تعداد بسیاری از  درخواست های عقب افتاده FSWP  بیشتر از آمار تمام سال 2021 شد. در حالی که در سال 2021 ماهانه تنها 600 درخواست بررسی میشد، در فوریه 2022 بیش از 4300 پرونده توسط IRCC بررسی شده است. تا 15 مارس 2022 تعداد 41300 درخواست FSWP وجود داشت که تنها طی 2 هفته  درخواست 4000 نفر بررسی شد.

درخواست های معوقه CEC تا پایان بهار می تواند به 0 برسد

علاوه بر روندی که IRCC جهت تسریع در بررسی پرونده های FSWP در پیش گرفته است،در همین حال بیش از 10000 نفر در لیست درخواست های عقب مانده CEC باقی مانده اند. IRCC طی دو هفته گذشته 2000 نفر را در پرونده های معوقه CEC ارزیابی کرد. طبق آمار با نرخ فعلی بررسی ای پروند ها، IRCC می تواند تا  پایان بهار عقب ماندگی CEC پرونده های عقب افتاده را کاهش دهد.

پرونده های FSWP
مهاجرت به کانادا

وزیر شان فریزر: اکسپرس انتری در اسرع وقت از سر گرفته می شود

IRCC در حال برنامه‌ریزی برای از سرگیری بررسی دعوت‌نامه‌ها در سال جاری است و قصد دارد تا پرونده های FSWP را سریع‌تر پردازش نماید. شان فریزر، وزیر مهاجرت، گفته است که قرعه‌کشی‌ها در «اسرع وقت» از سر گرفته می‌شود. در این بین، دعوت نامه های اکسپرس اینتری برای نامزدهای PNP هر دو هفته ادامه می یابد. در 17 مارس 2022، IRCC از 924 کاندید PNP دعوت کرد تا از طریق اکسپرس اینتری برای مهاجرت اقدام کنند.

لازم به ذکر است که وب سایت IRCC همچنان به متقاضیان می گوید که استاندارد پردازش اکسپرس اینتری 6 ماه است وIRCC به منظور دستیابی به استاندارد خدمات 6 ماهه برای متقاضیان جدید، باید تعداد عقب مانده اکسپرس انتری را بیش از نصف کاهش دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات مهاجرتی همراه مهاجر باشید.

 

منبع:

IRCC continues to evaluate Express Entry options, but will resume FSWP and CEC invitations in 2022 | Canada Immigration News (cicnews.com)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا